WWF - Wycięte boisko
Opublikowany: 26-06-2013
Agencja: Grey 141 Group (São Paulo)
Klient: WWF
Produkt: WWF
Opublikowany: 26-06-2013
Agencja: Grey 141 Group (São Paulo)
Klient: WWF
Produkt: WWF
Spot z udziałem Marcina Dorocińskiego promujący tegoroczną edycję akcji WWF "Godzina dla ziemi"
Na czas trwającego właśnie szczytu ONZ - COP24 w Katowicach, pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency.
Rusza kampania Godzina dla Wisły Fundacji WWF, która w 10-tą edycję globalnej akcji Godzina dla Ziemi, zwraca uwagę na unikatowość Królowej Polskich Rzek - Wisły i grożące jej niebezpieczeństwa. W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, w którym głosu rzece Wiśle użyczyła Magdalena Cielecka.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc