"Niszcząć przyrodę, niszczysz własny dom" - Marcin Dorociński w spocie WWF
Opublikowany: 01-03-2019
Spot z udziałem Marcina Dorocińskiego promujący tegoroczną edycję akcji WWF "Godzina dla ziemi"
Opublikowany: 01-03-2019
Spot z udziałem Marcina Dorocińskiego promujący tegoroczną edycję akcji WWF "Godzina dla ziemi"
Spot piwa Tyskie jako partnera piłkarskiej reprezentacji Polski z aktorami Piotrem Fronczewskim i Marcinem Dorocińskim
Spot reklamowy piwa Tyskie, którego bohaterami są aktorzy Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński
Na czas trwającego właśnie szczytu ONZ - COP24 w Katowicach, pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc