Kampania WWF z okazji szczytu COP24
Opublikowany: 05-12-2018
Na czas trwającego właśnie szczytu ONZ - COP24 w Katowicach, pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency.
POLECANE FILMY
-
Nowy serial „Sługa Narodu” w soboty o 20.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Rodzina na Maxa” w soboty o 21.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Lulu” w środy o 20.00 w Polsacie, premiera 1 marca (wideo)
-
Nowy serial „Wotum nieufności” w poniedziałki o 21.00 w Polsacie, premiera 27 lutego (wideo)
-
Nowy serial „Matka” w poniedziałki o 20.00 w Polsacie, premiera 27 lutego (wideo)