"To, co dobre zaczyna się od Cafissimo"
Opublikowany: 12-09-2018
Reklama w ramach jubileuszu 10 lat istnienia marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku
Opublikowany: 12-09-2018
Reklama w ramach jubileuszu 10 lat istnienia marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku
Piotr Kraśko jest zachwycony nową czołówką „Wiadomości” TVP. Odrzuca zarzuty, że jest ona kopią czołówki jednego z brytyjskich serwisów informacyjnych. Dziennikarz twierdzi, że nie da się wymyślić kolorów, których jeszcze w telewizji nie było, a motyw obracającej się kuli ziemskiej występuje w większości czołówek światowych i polskich serwisów informacyjnych.
Spot z udziałem muzyka i youtubera Dezy promujący napój Pepsi
21 lutego 2013 wystartowała kampania społeczna w obronie znaków diakrytycznych. Aby zwrócić uwagę na problem nieużywania ich w mailach i SMS-ach, usunięto polskie znaki ze wszystkich mediów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc