"To, co dobre zaczyna się od Cafissimo"
Opublikowany: 12-09-2018
Reklama w ramach jubileuszu 10 lat istnienia marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku
Opublikowany: 12-09-2018
Reklama w ramach jubileuszu 10 lat istnienia marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku
Platige Image, Dobro oraz agencja Cheil Poland zrealizowały kampanię pralek Samsung AddWash. W spocie połączono produkcję reklamową z zaawansowanymi efektami VFX. Kampania wystartowała 17 października. Głównymi bohaterami spotu są ubrania, które przybierają ludzkie kształty, gestykulują i zachowują się jak żywe osoby.
Modelka plus-size Wiktoria Kula w spocie reklamowym chrzanowskiego centrum handlowego Max.
Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność pod wpływem zmian programowych. Z drugiej strony jest ryzyko, że obciążenia podatkowe wpłyną na budżety reklamowe firm z branży finansowej oraz handlowej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc