"To, co dobre zaczyna się od Cafissimo"
Opublikowany: 12-09-2018
Reklama w ramach jubileuszu 10 lat istnienia marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku
Opublikowany: 12-09-2018
Reklama w ramach jubileuszu 10 lat istnienia marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku
Ogólnopolska kampania społeczna dla Instytutu Żywności i Żywienia pokazuje, że warto porównywać pozornie takie same produkty podczas zakupów spożywczych, uczy co konkretnie porównywać i jak odnieść te dane do własnych potrzeb. Wprowadzając te 3 proste zasady – mniej cukru, soli i tłuszczu – możemy zadbać o siebie i bliskich oraz ograniczyć ryzyko rozwoju wielu chorób.
1 maja rusza kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja będzie realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży potrwa do końca czerwca br.
Prawdopodobnie jeszcze w tym półroczu na warszawskim parkiecie giełdowym zadebiutują akcje Energii, czwartego co do wielkości producenta energii w Polsce. Ministerstwo Skarbu Państwa w tym miesiącu ma wybrać zespół doradców, który wesprze proces prywatyzacyjny.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc