„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” - kampania Instytutu Żywności i Żywienia
Opublikowany: 14-01-2017
Ogólnopolska kampania społeczna dla Instytutu Żywności i Żywienia pokazuje, że warto porównywać pozornie takie same produkty podczas zakupów spożywczych, uczy co konkretnie porównywać i jak odnieść te dane do własnych potrzeb. Wprowadzając te 3 proste zasady – mniej cukru, soli i tłuszczu – możemy zadbać o siebie i bliskich oraz ograniczyć ryzyko rozwoju wielu chorób.
POLECANE FILMY
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)