Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” - kampania Instytutu Żywności i Żywienia

868 0 1 00:00:30.0

Opublikowany: 14-01-2017

Ogólnopolska kampania społeczna dla Instytutu Żywności i Żywienia pokazuje, że warto porównywać pozornie takie same produkty podczas zakupów spożywczych, uczy co konkretnie porównywać i jak odnieść te dane do własnych potrzeb. Wprowadzając te 3 proste zasady – mniej cukru, soli i tłuszczu – możemy zadbać o siebie i bliskich oraz ograniczyć ryzyko rozwoju wielu chorób.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc