„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” - kampania Instytutu Żywności i Żywienia
Opublikowany: 14-01-2017
Ogólnopolska kampania społeczna dla Instytutu Żywności i Żywienia pokazuje, że warto porównywać pozornie takie same produkty podczas zakupów spożywczych, uczy co konkretnie porównywać i jak odnieść te dane do własnych potrzeb. Wprowadzając te 3 proste zasady – mniej cukru, soli i tłuszczu – możemy zadbać o siebie i bliskich oraz ograniczyć ryzyko rozwoju wielu chorób.
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)