Nowa reklama Biedronki kpiąca z wysokich cen w sklepach sieci Lidl. W spocie Lidl został przedstawiony jako piesek, który dużo szczeka, ale mało gryzie
Spot z kampanii promującej serwis Cenowyalert prowadzny przez właściciela Biedronki. Firma kpi z promocji cenowych konkurencyjnej sieci Lidl
Do 16 lutego br. potrwa kampania promocyjna "Nasz pstrąg" dotycząca walorów smakowych i odżywczych pstrąga oraz korzystnego oddziaływania hodowli ryb łososiowatych na polskie środowisko naturalne i gospodarkę. Prowadzi ją Polskie Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z siecią sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc