Ryś wraca do puszczy
Opublikowany: 23-03-2011
W telewizji, prasie oraz sklepach Piotr i Paweł ruszyła nowa odsłona kampanii 'Ryś wraca do puszczy'. Akcję na zlecenie WWF przygotowały firmy Arteplaza, Rosenbot i PanMedia Western.
Opublikowany: 23-03-2011
W telewizji, prasie oraz sklepach Piotr i Paweł ruszyła nowa odsłona kampanii 'Ryś wraca do puszczy'. Akcję na zlecenie WWF przygotowały firmy Arteplaza, Rosenbot i PanMedia Western.
Spot z udziałem Marcina Dorocińskiego promujący tegoroczną edycję akcji WWF "Godzina dla ziemi"
Na czas trwającego właśnie szczytu ONZ - COP24 w Katowicach, pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency.
Rusza kampania Godzina dla Wisły Fundacji WWF, która w 10-tą edycję globalnej akcji Godzina dla Ziemi, zwraca uwagę na unikatowość Królowej Polskich Rzek - Wisły i grożące jej niebezpieczeństwa. W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, w którym głosu rzece Wiśle użyczyła Magdalena Cielecka.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc