Heineken wprowadził właśnie na rynek francuski limitowaną edycję butelek celebrującą bogactwo kulturowe krajów, które ukształtowały jej historię.Polską butelkę zaprojektowała Marta Orzeł.
Grupa Żywiec rozpoczęła we wtorek nową kampanię reklamową marki Heineken. Bohaterem akcji jest były bramkarz piłkarski Jerzy Dudek, który jestpierwszym w historii Polakiem w reklamie tej marki. Wkrótce na sklepowe półki trafią też puszki piwa z jego wizerunkiem. Kampanię zrealizowały agencje Publicis Italy, 2012, Starcom i Roots PR.
Ruszyła promocja piwa Heineken (produkowana przez Grupę Żywiec) oparta na loterii pod hasłem „Wejdź do gry” związanej z piłkarską Ligą Mistrzów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem słynnego trenera piłkarskiego Jose Mourinho.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc