„Wejdź do gry” - Jose Mourinho reklamuje loterię piwa Heineken związaną z Ligą Mistrzów
Opublikowany: 14-02-2017
Ruszyła promocja piwa Heineken (produkowana przez Grupę Żywiec) oparta na loterii pod hasłem „Wejdź do gry” związanej z piłkarską Ligą Mistrzów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem słynnego trenera piłkarskiego Jose Mourinho.
POLECANE FILMY
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)
-
Nowy historyczny serial „Polowanie na ćmy” od niedzieli w TVP1 (wideo)
-
Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN