„Wejdź do gry” - Jose Mourinho reklamuje loterię piwa Heineken związaną z Ligą Mistrzów
Opublikowany: 14-02-2017
Ruszyła promocja piwa Heineken (produkowana przez Grupę Żywiec) oparta na loterii pod hasłem „Wejdź do gry” związanej z piłkarską Ligą Mistrzów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem słynnego trenera piłkarskiego Jose Mourinho.
POLECANE FILMY
-
Nowy codzienny „Bitwa o gości” od 1 października w TVN, emisja w niedzielnym access prime-time (wideo)
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)