IKEA rozpoczęła kampanię reklamującą nowy katalog produktowy firmy. Akcja jest nie zmienioną odsłoną cyklu pod hasłem „Niech żyje dom!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają spółki marketingowe Saatchi&Saatchi IS, VML Poland, Tank, Sputnik i Wavemaker.
IKEA rozpoczęła kampanię reklamującą nowy katalog produktowy firmy. Akcja jest nie zmienioną odsłoną cyklu pod hasłem „Niech żyje dom”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają spółki marketingowe Saatchi&Saatchi IS, VML Poland, Tank, Sputnik i Wavemaker.
Ruszyła kampania reklamowa sklepów meblowych Black Red White, której bohaterami jest trzech mężczyzn: brunet, rudy i siwy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc