„Niech żyje to, co między nami” - IKEA reklamuje nowy katalog
Opublikowany: 29-08-2018
IKEA rozpoczęła kampanię reklamującą nowy katalog produktowy firmy. Akcja jest nie zmienioną odsłoną cyklu pod hasłem „Niech żyje dom”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają spółki marketingowe Saatchi&Saatchi IS, VML Poland, Tank, Sputnik i Wavemaker.
POLECANE FILMY
-
Nowy codzienny „Bitwa o gości” od 1 października w TVN, emisja w niedzielnym access prime-time (wideo)
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)