5 listopada Comedy Central rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Drunk History - Pół litra historii”, który będzie pokazywany aż cztery razy w tygodniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Pod hasłem „Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool” rozpoczęła się kampania reklamowa skalnej wełny mineralnej Rockwool. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor.
Zimowa kampania Goodyeara koncentruje się na haśle „Made to feel good” używanym przez markę od ponad roku. W kampanii pojawia się informacja o tegorocznej nowości zimowej: oponie Goodyear UltraGrip 9, zapewniającej m.in. krótszą drogę hamowania na śniegu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc