supermoce reklamują Rockwool
Opublikowany: 26-03-2014
Pod hasłem „Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool” rozpoczęła się kampania reklamowa skalnej wełny mineralnej Rockwool. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor.
Opublikowany: 26-03-2014
Pod hasłem „Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool” rozpoczęła się kampania reklamowa skalnej wełny mineralnej Rockwool. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor.
Trwa kolejna wiosenna odsłona największej kampanii reklamowej w historii ROCKWOOL Polska – „Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL”. Bohaterowie kampanii – mała Mila i jej tata odkrywają, że produkty ze skalnej wełny ROCKWOOL mogą obdarzyć ich dom niezwykłymi mocami – trwałością, bezpieczeństwem i właściwościami wyciszającymi. Przekaz dociera do odbiorców przez wszystkie kanały medialne: telewizję, radio, kanały VOD, prasę, outdoor, portale internetowe oraz media społecznościowe. Dla bardziej dociekliwych, chcących się dowiedzieć jak to w praktyce jest możliwe, że ten niepozorny, niewidoczny materiał może zapewnić SUPERMOCE dla domu, które gwarantują domownikom bezpieczeństwo i komfort na lata, ROCKWOOL przygotował serię filmików, pokazujących w praktyce niezwykłe właściwości wełny skalnej.
Koszty ogrzewania zajmują najwyższą pozycję w domowych rachunkach, a można je ograniczyć decydując się na kupno lub wynajęcie energooszczędnej nieruchomości. Od pięciu lat obowiązuje w Polsce system, który miał ułatwić wybór takich domów. Eksperci podkreślają, że został źle skonstruowany i nie jest wiarygodny.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc