Mniej niż co setny Polak zmienił sprzedawcę prądu. Nadchodzi czas walki firm energetycznych o klienta
Opublikowany: 16-09-2013
Polacy nie są jeszcze w pełni świadomymi konsumentami na rynku energii – wciąż niewiele osób decyduje się na zmianę sprzedawcy prądu. Ci, którzy to robią, kierują się już nie tylko ceną, ale także poszerzoną ofertą oraz jakością obsługi. A energetyczne firmy coraz zacieklej walczą o utrzymanie się na rynku i łączą swoje oferty z tymi z sektora gazowego i telekomunikacyjnego.
POLECANE FILMY
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)
-
Nowy historyczny serial „Polowanie na ćmy” od niedzieli w TVP1 (wideo)