Branża public relations przygotowuje kodeks dobrych praktyk
Opublikowany: 09-12-2016
Aż 70 proc. specjalistów z branży public relations spotyka się z nieuczciwymi praktykami w przetargach na zakup usług PR. Zdarza się, że firmy organizują je wyłącznie po to, aby porównać ceny albo zebrać jak najwięcej pomysłów, które są później wykorzystywane. Drenaż rynku chce ukrócić Związek Firm Public Relations, który pracuje nad kodeksem dobrych praktyk w postępowaniach przetargowych. Dokument ma być gotowy wiosną.
TAGI
POLECANE FILMY
-
"Sekretne życie zoo" w Fokus TV
-
"Walka o życie" w kwietniu w Polsat Cafe
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)