Klara Banaszewska: Branża PR w Polsce szybko się rozwija
Opublikowany: 16-01-2017
Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż średni wzrost na świecie. Wzrasta również zapotrzebowanie na usługi PR, a polskie agencje coraz częściej są doceniane w globalnych konkursach na najlepsze kampanie. Zagrożeniem dla branży mogą być rosnąca presja cenowa i coraz większe zaangażowanie w przetargi ze strony działów zakupów. To sprawia, że część projektów staje się dla agencji nieopłacalna. Wyzwaniem dla branży jest również znalezienie odpowiedniej kadry.
POLECANE FILMY
-
„Fakty czy kłamstwa?” - nowy program TVP Info
-
„Hotel Paradise All Stars” od 25 maja w TVN7, dodatkowe materiały w Player.pl (zwiastun)
-
Dziennikarz: Policjant skakał po moim telefonie
-
"Zaczynamy odNowa" - casting do programu TVN
-
Wystartowały castingi do programów „The Voice”, emisja w sezonie 2023/2024