HOW IT WORKS
Opublikowany: 22-03-2012
Już od jutra na rynku dostępny będzie nowy miesięcznik o nauce i technologii "HOW IT WORKS". Przeznaczony dla wymagających, aktywnych czytelników o szerokim wachlarzu zainteresowań.
Opublikowany: 22-03-2012
Już od jutra na rynku dostępny będzie nowy miesięcznik o nauce i technologii "HOW IT WORKS". Przeznaczony dla wymagających, aktywnych czytelników o szerokim wachlarzu zainteresowań.
Już umiem! - nowe czasopismo edukacyjne z cyklu "Disney uczy" dla dzieci w wieku przedszkolnym, poszerzy 8 maja br. portfolio czasopism Egmont Polska. W każdym numerze gry i zabawy dla dzieciaków ciekawych świata, które pokażą, że nauka nie jest nudna.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa gładzi szpachlowej Cekol oparta na przeróbce piosenki „Ona tańczy dla mnie”. Akcję przygotowała agencja Believe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc