Chupa Chups: Nagrody na pełnym luzie
Opublikowany: 08-09-2014
W pierwszych dniach września ruszyła przygotowana przez Agencję Kropka Bordo promocja konsumencka lizaków Chupa Chups pod hasłem: “Nagrody na pełnym luzie”.
Opublikowany: 08-09-2014
W pierwszych dniach września ruszyła przygotowana przez Agencję Kropka Bordo promocja konsumencka lizaków Chupa Chups pod hasłem: “Nagrody na pełnym luzie”.
Ruszyła kinowa kampania reklamowa Paczkomatów InPost podkreślająca, że można w nich odbierać przesyłki z Allegro, m.in. poprzez system Sendit.pl. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Trygon Production i MPG.
Widać, że wizerunek Polski w świecie się zmienia. Jesteście postrzegani jako kraj dużo bardziej nowoczesny – mówi Frank Pörschmann, szef trwających w Hanowerze targów CeBIT. Pozytywnie ocenia nie tylko to, co Polacy prezentują na targach branży informacyjnej i telekomunikacyjne, ale również współpracę w ramach partnerstwa strategicznego.
Od 29 listopada pieniądze zdeponowane w Spółdzielczych Kasach Oszczędnościowo-Kredytowych będą objęte ochroną państwa. Oznacza to gwarancję bezpieczeństwa lokat do 100 tys. euro w razie upadku Kasy. – Objęcie SKOK-ów gwarancjami zwiększy zaufanie Polaków do całego sektora finansowego – ocenia prezes Związku Banków Polskich. Niektóre z Kas będą wymagały programów naprawczych, ale – zdaniem Krzysztofa Pietraszkiewicza – to instytucje potrzebne w polskiej bankowości, odpowiadające potrzebom klientów indywidualnych i małych firm.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc