Eska.tv ma nową oprawę
Opublikowany: 28-06-2011
Eska.tv zmieniła swoją oprawę. Programom i klipom prezentowanym na antenie towarzyszą nowe logotypy, dżingle, grafiki i animacje.
Opublikowany: 28-06-2011
Eska.tv zmieniła swoją oprawę. Programom i klipom prezentowanym na antenie towarzyszą nowe logotypy, dżingle, grafiki i animacje.
Ruszył kolejny etap kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia. Za jej przeprowadzenie odpowiadają spółki należące do grupy Dentasu Aegis Network Polska, agencja Isobar i dom mediowy Carat.
Powrót wysokiej kultury, ambitnej rozrywki i uczciwej publicystyki – zapowiada Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, i podkreśla, że tym zamierza wygrywać ze stacjami komercyjnymi. Telewizja publiczna przedstawiła wiosenną ramówkę, która zacznie obowiązywać od marca. Na antenie TVP1 pojawi się więcej programów kulturalnych i sportowych, wróci telewizja śniadaniowa i utworzone zostanie nowe pasmo dla seniorów.
Polskie Radio 24 wprowadziło nową oprawę dźwiękową: pojawiły się nowe jingle, podkład muzyczny dla wiadomości oraz dźwięki. – Udoskonalamy antenę i wprowadzamy wciąż coś nowego – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kaczmarczyk, rzecznik prasowy Polskiego Radia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc