Kurski: TVP nie zamierza ścigać się ze stacjami komercyjnymi. Misja najważniejsza
Opublikowany: 17-02-2016
Powrót wysokiej kultury, ambitnej rozrywki i uczciwej publicystyki – zapowiada Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, i podkreśla, że tym zamierza wygrywać ze stacjami komercyjnymi. Telewizja publiczna przedstawiła wiosenną ramówkę, która zacznie obowiązywać od marca. Na antenie TVP1 pojawi się więcej programów kulturalnych i sportowych, wróci telewizja śniadaniowa i utworzone zostanie nowe pasmo dla seniorów.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Nowy codzienny „Bitwa o gości” od 1 października w TVN, emisja w niedzielnym access prime-time (wideo)
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)