Acard reklamowany w nowych opakowaniach
Opublikowany: 04-02-2019
Spot reklamujący lek Acard (produkowany przez Polpharmę) w nowych opakowaniach
Opublikowany: 04-02-2019
Spot reklamujący lek Acard (produkowany przez Polpharmę) w nowych opakowaniach
16 października w Burger King rusza wyjątkowa promocja. Za dodatkową złotówkę do zestawów King Deal w cenie 5,50 zł dołączy dowolny mały napój gazowany. Tym sposobem do menu trafiła idealna oferta na każdą kieszeń. Promocja będzie wspierana kampanią telewizyjną.
Od 15 marca na ekranach kin, TV oraz na największych portalach w Polsce pojawi się wyjątkowa produkcja - widzowie staną się świadkami niezwykłej walki. W przygotowanej przez zespół Platige Image spektakularnej animacji zmierzą się dwie symboliczne postaci... Oparta na przewrotnym pomyśle kampania, za której koncept strategiczny i kreatywny odpowiada DDB Warszawa, przygotowana została dla Fundacji Alivia. Jej celem jest przełamanie schematów w mówieniu i myśleniu o leczeniu raka – odejście od wzniosłego tonu, pokazanie wprost brutalnej rzeczywistości i konkretnych aspektów walki z chorobą oraz zachęcenie ludzi do działania, w tym wymiernego gestu: wsparcia finansowego. Projekt jest efektem kilkumiesięcznej pracy pro bono kilku zespołów – przede wszystkim DDB i Platige Image. W planowanie mediów zaangażowane są OMD, Equinox, Initiative, za działania PR odpowiada agencja Rc2.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych oznacza utratę kontroli nad tym, co się z nimi potem dzieje. Mogą być one wykorzystywane do oferowania towarów i usług, ale też np. do kradzieży tożsamości i wyłudzania kredytów. Dlatego podawanie niektórych swoich danych, np. numeru PESEL, jest bardzo niebezpieczne.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc