Acard reklamowany w nowych opakowaniach
Opublikowany: 04-02-2019
Spot reklamujący lek Acard (produkowany przez Polpharmę) w nowych opakowaniach
Opublikowany: 04-02-2019
Spot reklamujący lek Acard (produkowany przez Polpharmę) w nowych opakowaniach
Rosja, Europa Wschodnia oraz Daleki Wschód to w ocenie Euler Hermes najbardziej obiecujące kierunki eksportowe dla polskich firm. I o ile duzi przedsiębiorcy są już tam zwykle obecni, to teraz także mali i średni coraz częściej szukają tam odbiorców. Jednak odmienne systemy prawne, odległość między kontrahentami i różnice kulturowe mogą przynieść straty w prowadzeniu biznesu, dlatego przedsiębiorcy starają się zabezpieczać przed takimi ryzykami.
W kolejnych odsłonach kampanii reklamowej sieci telekomunikacyjnej Plus, w nowym formacie kreatywnym, promowane są taryfy Ja+ Firma i Ja+ Mix. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa, TFP, Lunapark i Media Direction OMD.
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa odzieży 4F (produkowanej przez OTCF) z udziałem skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Akcja, prowadzona pod hasłem „Challenge yourself. Every day” obejmuje internet, sklepy i outdoor.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc