Pieniądze mogą pokonać raka!
Opublikowany: 14-03-2013
Od 15 marca na ekranach kin, TV oraz na największych portalach w Polsce pojawi się wyjątkowa produkcja - widzowie staną się świadkami niezwykłej walki. W przygotowanej przez zespół Platige Image spektakularnej animacji zmierzą się dwie symboliczne postaci... Oparta na przewrotnym pomyśle kampania, za której koncept strategiczny i kreatywny odpowiada DDB Warszawa, przygotowana została dla Fundacji Alivia. Jej celem jest przełamanie schematów w mówieniu i myśleniu o leczeniu raka – odejście od wzniosłego tonu, pokazanie wprost brutalnej rzeczywistości i konkretnych aspektów walki z chorobą oraz zachęcenie ludzi do działania, w tym wymiernego gestu: wsparcia finansowego. Projekt jest efektem kilkumiesięcznej pracy pro bono kilku zespołów – przede wszystkim DDB i Platige Image. W planowanie mediów zaangażowane są OMD, Equinox, Initiative, za działania PR odpowiada agencja Rc2.