Włoski romans reklamuje nielimitowane kontakty w Simplusie
Opublikowany: 07-09-2009
Rusza kampania reklamująca nielimitowane kontakty z wybraną osobą w Simplusie. Akcja jest utrzymana w konwencji włoskiego romansu z lat 40-tych.
Opublikowany: 07-09-2009
Rusza kampania reklamująca nielimitowane kontakty z wybraną osobą w Simplusie. Akcja jest utrzymana w konwencji włoskiego romansu z lat 40-tych.
W telewizji, kinach, prasie i BTL-u rusza kampania nowej oferty Simplusa. Akcja nawiązuje do serialu "Z archiwum X".
Rozpoczęta przed tygodniem kampania reklamowa Simplusa nawiązuje do rewolucji francuskiej. Akcja promuje stawkę za połączenia wprowadzaną przez operatora tej sieci.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc