Simplus reklamuje się w stylu 'Z archiwum X'
Opublikowany: 19-11-2009
W telewizji, kinach, prasie i BTL-u rusza kampania nowej oferty Simplusa. Akcja nawiązuje do serialu "Z archiwum X".
Opublikowany: 19-11-2009
W telewizji, kinach, prasie i BTL-u rusza kampania nowej oferty Simplusa. Akcja nawiązuje do serialu "Z archiwum X".
Rusza kampania reklamująca nielimitowane kontakty z wybraną osobą w Simplusie. Akcja jest utrzymana w konwencji włoskiego romansu z lat 40-tych.
Rozpoczęta przed tygodniem kampania reklamowa Simplusa nawiązuje do rewolucji francuskiej. Akcja promuje stawkę za połączenia wprowadzaną przez operatora tej sieci.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc