Rewolucja francuska w spocie Simplusa
Opublikowany: 23-03-2009
Rozpoczęta przed tygodniem kampania reklamowa Simplusa nawiązuje do rewolucji francuskiej. Akcja promuje stawkę za połączenia wprowadzaną przez operatora tej sieci.
Opublikowany: 23-03-2009
Rozpoczęta przed tygodniem kampania reklamowa Simplusa nawiązuje do rewolucji francuskiej. Akcja promuje stawkę za połączenia wprowadzaną przez operatora tej sieci.
W telewizji, kinach, prasie i BTL-u rusza kampania nowej oferty Simplusa. Akcja nawiązuje do serialu "Z archiwum X".
Rusza kampania reklamująca nielimitowane kontakty z wybraną osobą w Simplusie. Akcja jest utrzymana w konwencji włoskiego romansu z lat 40-tych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc