Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Ruszyła letnia kampania reklamująca Pożyczkę z Mikrokosztami oferowaną przez Alior Bank. Akcja jest oparta na spotach rozgrywających się na plaży.
Spot pod hasłem "Dare - Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy" reklamujący wafelki Dare produkowane przez ETi Polska
Samsung Electronics Polska zaczął kampanię swoich wybranych urządzeń przenośnych prowadzoną pod hasłem „Zostań legendą”. Bohaterką akcji, przygotowanej i realizowanej przez firmy Cheil Poland, Film Produkcja, Torches of Sport i Havas PR Warsaw, jest zawodniczka MMA Joanna Jędrzejczyk.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc