Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
Opublikowany: 21-12-2008
Barbara Kwiecień (Edelman) podsumowuje rok 2008 w segemencie PR.
 
	                
	                Rozpoczęła się kampania reklamowa tegorocznej trasy koncertowej Męskie Granie, obejmująca m.in. konkurs „Zwrotka Żywca”. Akcję - z udziałem wykonawców, którzy wystąpią na koncertach - przygotowały firmy DDB Warszawa, Just, Gong, MediaVest i TBWA PR.
 
	                
	                Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny zabawek z serii Brzydal naruszył kodeks etyczny, promując wśród dzieci agresywne zachowania.
 
	                
	                Pourlopowa chandra dotyka blisko 80 proc. Polaków. Objawia się ona m.in. niechęcią do pracy, rozdrażnieniem i problemami z koncentracją. Aby uniknąć powakacyjnej depresji warto stopniowo wdrażać się w zawodową rutynę i zadbać o relaks po pracy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc