Promocja przemocy w reklamie zabawek Brzydale
Opublikowany: 15-04-2014
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny zabawek z serii Brzydal naruszył kodeks etyczny, promując wśród dzieci agresywne zachowania.
Opublikowany: 15-04-2014
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny zabawek z serii Brzydal naruszył kodeks etyczny, promując wśród dzieci agresywne zachowania.
 
	                
	                Rozpoczęła się kampania reklamowa nowych systemów modułowych Black Red White. Akcja obejmuje telewizję, internet i prasę.
 
	                
	                W ciągu najbliższych tygodni przedstawiciele branży budowlanej przedstawią zasady, które miałyby być stosowane przez wszystkich przedsiębiorców. Nowe wzory kontraktów ograniczą problemy na linii inwestor-wykonawca. Jeśli zaczną obowiązywać przed końcem roku, ułatwią realizację inwestycji finansowanych dzięki unijnym funduszom mającym napłynąć do Polski po 2014 roku.
 
	                
	                Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uważa, że warto zastanowić się nad ustawowym wprowadzeniem limitu RRSO (rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania). Regulacja ta miałaby obniżyć koszty kredytów szczególnie w firmach pożyczkowych. UOKiK zdaje sobie jednak sprawę, że zmiana ta wymaga rzetelnej analizy, ponieważ wyeliminowanie z rynku firm pożyczkowych mogłoby spowodować przejście klientów tego typu firm do lombardów i szarej strefy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc