Promocja przemocy w reklamie zabawek Brzydale
Opublikowany: 15-04-2014
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny zabawek z serii Brzydal naruszył kodeks etyczny, promując wśród dzieci agresywne zachowania.
Opublikowany: 15-04-2014
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny zabawek z serii Brzydal naruszył kodeks etyczny, promując wśród dzieci agresywne zachowania.
Znowelizowane Prawo zamówień publicznych powinno nie tylko wprowadzić definicję rażąco niskiej ceny, ale także dać zamawiającym więcej możliwości weryfikacji wykonawców. Tadeusz Syryjczyk z ZDG TOR podkreśla, że w tej chwili zbyt łatwo jest przystąpić do przetargów, a inwestycje są słabo przygotowywane. To wszystko skutkuje opóźnieniami w inwestycjach infrastrukturalnych.
3 proc. rocznie – w takim tempie przez następne siedem lat ma rozwijać się rynek kolejowych przewozów towarowych w Polsce. O ile znikną bariery, które na razie hamują jego rozwój – twierdzą eksperci Instytutu Jagiellońskiego. Tymi barierami są przede wszystkim zły stan infrastruktury i regulacje prawne, które ograniczają ekspansję spółek, takich jak PKP Cargo, w tym niewłaściwe definiowanie rynku przez urząd antymonopolowy.
Reklama wody Żywiec Zdrój pokazująca, jak ojciec opiekuje się niemowlakiem
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc