Zwrotka Żywca - muzycy reklamują Męskie Granie 2014
Opublikowany: 21-07-2014
Rozpoczęła się kampania reklamowa tegorocznej trasy koncertowej Męskie Granie, obejmująca m.in. konkurs „Zwrotka Żywca”. Akcję - z udziałem wykonawców, którzy wystąpią na koncertach - przygotowały firmy DDB Warszawa, Just, Gong, MediaVest i TBWA PR.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Marek Niechciał o postępowaniu UOKiK przeciw Allegro
-
Nowy reality-show „Only one. Tylko jeden” od 6 marca w Polsacie. Startują castingi (wideo)
-
Ekscytujący świat gier w reklamie konsoli Xbox One S
-
Wystartowała 14. edycja akcji „Podaruj Misia” (wideo)
-
W niedzielę rusza regularna emisja nowego serialu TVP1 „Ziuk. Młody Piłsudski” (wideo)