"Żyjmy sportem!" w dziecięcej reklamie Go Sport
Opublikowany: 27-08-2018
Spot reklamujący ofertę odzieży dziecięcej w sklepach Go Sport, związany z początkiem roku szkolnego
Opublikowany: 27-08-2018
Spot reklamujący ofertę odzieży dziecięcej w sklepach Go Sport, związany z początkiem roku szkolnego
W sobotę, 18 lutego 2019 roku 4Fun TV rozpoczął emisję nowego autorskiego programu „Na pełnej”. Dwa dni później na antenie stacji zadebiutowało codzienne pasmo „4Fun Tube”. Do obu audycji nadawca zaangażował czołowych polskich youtuberów, w tym m.in.: Adama Strycharczuka i Jana Frączka.
Eurosport Polska rozpoczął kampanię reklamującą transmisje w stacji z trwających obecnie mistrzostw świata w biathlonie. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Narty, karabiny, dziewczyny”, występują polskie zawodniczki wystylizowane na postaci filmu grindhouse.
Do reklamujących sklepy Lidl od połowy ub.r. kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego dołączył cukiernik Paweł Małecki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc