Życie podróżnika w reklamach serwisu Renault
Opublikowany: 17-04-2019
Pod hasłem "Zyskaj pewność i spokój ducha" ruszyła kampania reklamowa usług serwisowych oferowanych przez Renault
Opublikowany: 17-04-2019
Pod hasłem "Zyskaj pewność i spokój ducha" ruszyła kampania reklamowa usług serwisowych oferowanych przez Renault
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęła kampanię edukacyjną „Życie ma pierwszeństwo dotyczącą tworzenia korytarzy życia w sytuacjach, gdy na zatłoczonych drogach dochodzi do wypadków. Akcja jest oparta na interaktywnym spocie.
Spot pod hasłem "Tworzymy przyszłość" w reklamie nowe wersji Audi A4
Spot pod hasłem "Nowa definicja luksusu" reklamujący nową wersję Škody Superb
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc