„Zdrowy wybór” w reklamie sklepów Netto
Opublikowany: 11-01-2017
Spot pod hasłem „Zdrowy wybór” promujący sieć sklepów Netto
Opublikowany: 11-01-2017
Spot pod hasłem „Zdrowy wybór” promujący sieć sklepów Netto
Salling Group, spółka macierzysta Netto Polska, porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki – w tym jej sklepów i magazynów.
Sieć sklepów Netto rozpoczęła nową akcję lojalnością skierowaną do tych klientów, którzy lubią gotować. Promuje ją kampanią #TatoWie przygotowaną przez agencję Brand New Heaven.
„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która w innowacyjny sposób promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc