Zatanisci od WP
Opublikowany: 07-10-2009
Wirtualna Polska uruchomiła porównywarkę cen tanio.pl. Serwis wspiera dwuetapowa kampania reklamowa oparta na koncepcie "jestem zatanistą".
Opublikowany: 07-10-2009
Wirtualna Polska uruchomiła porównywarkę cen tanio.pl. Serwis wspiera dwuetapowa kampania reklamowa oparta na koncepcie "jestem zatanistą".
Wizerunkowy spot reklamowy Wirtualnej Polski z udziałem dziennikarzy portali WP.pl i Money.pl.
„Gabinet Cieni” to tytuł nowego programu, który w maju 2018 roku pojawi się w serwisie Wirtualna Polska. Poprowadzi go Adam Hofman, były poseł PiS i rzecznik tej partii, który będzie rozmawiał z najważniejszymi politykami na aktualne tematy
8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc