Dziennikarze Money.pl i WP.pl w spocie opisują swoje ważne teksty
Opublikowany: 05-02-2019
Wizerunkowy spot reklamowy Wirtualnej Polski z udziałem dziennikarzy portali WP.pl i Money.pl.
Opublikowany: 05-02-2019
Wizerunkowy spot reklamowy Wirtualnej Polski z udziałem dziennikarzy portali WP.pl i Money.pl.
Spot z Tomaszem Machałą i politykami promujący program "Newsroom" emitowany w Wirtualnej Polsce i Polsat News
Na Money.pl jesienią pojawi się program konsumencki „Czy to się opłaca” z testami różnych produktów i usług. Kuba Jankowski i Kinga Jurga wspólnie z gośćmi będą w nim testowali różne produkty codziennego użytku: od artykułów spożywczych po urządzenia AGD i elektroniczne.
W programie „Hanna i przyjaciele” dziennikarka będzie rozmawiać ze znanymi osobami, gotując przy tym. Cykl będzie emitowany na WP.pl od października.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc