Wyciskaj z miasta jeszcze więcej - reklama aplikacji Everytap
Opublikowany: 20-10-2016
mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.
Opublikowany: 20-10-2016
mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.
Polskie kąpieliska są w bardzo dobrym stanie – zapewnia Główny Inspektorat Sanitarny. Problemem jest za to mała ich liczba. Wynika to z wysokich kosztów ich utrzymania. Funkcjonują również tzw. miejsca przeznaczone do kąpieli, które nie muszą spełniać rygorystycznych unijnych przepisów. GIS zaleca, by stosować się do komunikatów organizatorów takich miejsc.
Z inicjatywy Ekstraklasa SA przygotowano spot „Nie dla rasizmu”, w którym oprócz piłkarzy różnych klubów występują działacze i dziennikarze sportowi. Realizacją klipu zajęła się agencja Tribal DDB Warszawa.
Dyrektor generalny IAB Polska o reklamie w internecie w czasie kryzysu, dominujących trendach oraz doganianiu telewizji przez internet.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc