Wyciskaj z miasta jeszcze więcej - reklama aplikacji Everytap
Opublikowany: 20-10-2016
mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.
Opublikowany: 20-10-2016
mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.
Spot z udziałem Jerzego Owsiaka podsumowujący zaangażowanie mBanku w tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Konflikt między Stowarzyszeniem Autorów ZAiKS a producentami sprzętu elektronicznego się nasila. Dwa miesiące temu importerzy i producenci z branży RTV zainicjowali akcję „Nie płacę za pałace”, sugerując, że objęcie opłatą reprograficzną smartfonów i tabletów służy prywatnym interesom ZAiKS. Z kolei zdaniem Stowarzyszenia Autorów akcja ma spowolnić wydanie zaktualizowanego rozporządzenia z wykazem sprzętów objętych opłatą przez ministra kultury.
Długoterminowa współpraca marki Bosch ze znanym szefem kuchni Mateuszem Gesslerem zakłada jego udział m.in. w akcjach promocyjnych, kampaniach telewizyjnych i internetowych, a także w działaniach PR i komunikacji w mediach społecznościowych. Pierwszą odsłoną nawiązanej współpracy jest promocja konsumencka robotów kuchennych - „Gotuj jak szef kuchni”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc