Jarosław Sobolewski
Opublikowany: 30-04-2009
Dyrektor generalny IAB Polska o reklamie w internecie w czasie kryzysu, dominujących trendach oraz doganianiu telewizji przez internet.
Opublikowany: 30-04-2009
Dyrektor generalny IAB Polska o reklamie w internecie w czasie kryzysu, dominujących trendach oraz doganianiu telewizji przez internet.
O najpopularniejszych formach reklamy internetowej oraz przyszłościowym targetowaniu behawioralnym mówi Piotr Kowalczyk, członek zarządu Interactive Advertising Bureau Polska.
Polscy producenci karetek czują się oszukani przez interpretację przez urzędy celne przepisów ws. akcyzy od pojazdów sanitarnych. Zdaniem Izby Celnej wszystkie ambulanse, bez względu na ich rzeczywiste przeznaczenie, powinny być klasyfikowane jako auta osobowe do przewozu osób i zostać objęte akcyzą. Producenci argumentują, że to niezgodne z prawem, a naliczony wstecz podatek wraz z odsetkami doprowadzi do upadku wiele firm i likwidacji tysięcy miejsc pracy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc