Sieć sklepów Biedronka zaczęła kolejną odsłonę kampanii promującej polskie produkty i rodzimych producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!”. Kampanię reklamową przygotowały agencje Duda Polska i MEC.
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa dziecięcych akcesoriów Chicco. Akcję wspólnie z działem marketingu Chicco przygotowała agencja McCann Erickson Italia.
Z dniem 1 sierpnia do zespołu Ringier Axel Springer Polska dołącza Michał Pol, który jako dyrektor kontentu sportowego będzie odpowiadał za tworzenie treści sportowych dla mediów z portfolio spółki. Michał Pol obejmie także stanowisko redaktora naczelnego serwisu przegladsportowy.pl.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc