"Wiesz, czym oddychasz?" w kampanii społecznej Aviva
Opublikowany: 15-11-2017
Ruszył społeczno-edukacyjny program "Wiem, czym oddycham", który ma uwrażliwiać na problem smogu i jego wpływu na zdrowie. Akcję przygotowała Aviva.
Opublikowany: 15-11-2017
Ruszył społeczno-edukacyjny program "Wiem, czym oddycham", który ma uwrażliwiać na problem smogu i jego wpływu na zdrowie. Akcję przygotowała Aviva.
Kolejny spot firmy ubezpieczeniowej Aviva z udziałem Pana Pikusia
Do komunikacji Avivy wraca postać Pana Pikusia, który jako brand hero towarzyszył wprowadzeniu marki ubezpieczyciela i działaniom reklamowym w latach 2009-2012.
Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc