"Wielkie potrzeby małych brzuszków" w kampanii Bebiko Junior
Opublikowany: 27-08-2018
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas i Easy Hell.
Opublikowany: 27-08-2018
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas i Easy Hell.
W internecie trwa wizerunkowa kampania reklamowa PLL LOT oparta na tradycji zawieszania przy suficie jemioły. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja DDB Warszawa.
W trakcie kryzysu sprzedaż urządzeń mobilnych ratuje Intela. Dzięki nim spółka notuje niższe spadki od branżowej średniej. Ale komputery osobiste i serwery to wciąż ważny segment rynku, który w dodatku może jeszcze zyskiwać na znaczeniu. Dzięki dofinansowywanym z budżetu i UE programom, np. cyfryzacji i e-administracji już w przyszłym roku możliwa jest poprawa koniunktury i wzrost sprzedaży także tych urządzeń.
Kolejny spot reklamowy tabletek przeciwbólowych Etopiryna (produkowanych przez Polpharmę) pod hasłem „Twoja mama przypomina: na ból głowy Etopiryna!”
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc