"Wielkie potrzeby małych brzuszków" w kampanii Bebiko Junior
Opublikowany: 27-08-2018
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas i Easy Hell.
Opublikowany: 27-08-2018
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas i Easy Hell.
Fundusze private equity, inwestujące w spółki nienotowane na giełdzie, zamierzają dokonać masowej ekspansji na rynek polski – wynika z najnowszego raportu kancelarii Baker&McKenzie. Największe zainteresowanie wzbudzają takie branże jak ochrona zdrowia, projekty infrastrukturalne, sieci handlowe i technologie. Przykładem zainteresowania funduszy inwestycyjnych polskim rynkiem jest ich inwestycja w paczkomaty firmy InPost, a także w sieć handlową Żabka.
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej elektromarketów Saturn prowadzonej pod hasłem „Myśl technologicznie”. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Ogilvy & Mather i Universal McCann.
Nowa NESTEA Green Tea Peach pojawiła się na półkach sklepowych w całej Polsce na początku marca. Wprowadzeniu nowości towarzyszy wsparcie komunikacyjne, którego kluczowymi elementami jest kampania ATL oraz outdoorowa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc