"Wielkie potrzeby małych brzuszków" w kampanii Bebiko Junior
Opublikowany: 27-08-2018
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas i Easy Hell.
Opublikowany: 27-08-2018
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas i Easy Hell.
Polska Izba Ubezpieczeń rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem #niezaklinaj. Jej celem jest uświadomienie Polakom rosnących zagrożeń i konsekwencji zmian klimatycznych.
Plus na Kartę - reklama w stylu Star Treka
W poniedziałek ukaże się pierwsze wydanie „Tygodnika Biznes i Prawo”. Będzie to pierwsze czasopismo prawno-ekonomiczne z dominującym bezpłatnym e-wydaniem, ale do kupienia również w wersji tradycyjnej. Taki model biznesowy ma być odpowiedzią na potrzeby czytelników, którzy szukają specjalistycznych treści przede wszystkim w formie elektronicznej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc