„wSieci” podsumowuje pierwszy rok działalności. 10 lutego ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej dla tygodnika. Nowe spoty pojawiły się w stacjach TVP. Wzmocnieniem będzie równoległa kampania produktowa w radiu i w internecie. Za produkcję spotu telewizyjnego i zakup mediów do kampanii odpowiada agencja Apella. Kampania potrwa do końca lutego.
PZU chce szerzej rozwijać ofertę ubezpieczeń zdrowotnych. Jednak ubezpieczenia komunikacyjne i życiowe pozostaną podstawowymi produktami spółki. Na tym polu firma notuje sukcesy – udało się zatrzymać spadek udziału w rynku indywidualnych ubezpieczeń komunikacyjnych. Największy polski ubezpieczyciel ma niecałe 30 proc. udziału w rynku ubezpieczeń OC i nieco więcej w rynku AC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc