Twaróg Zott Natur
Opublikowany: 16-03-2015
Ruszyła kampania marketingowa firmy Zott Polska promująca Twaróg Zott Natur.
15-sekundowy spot telewizyjny zachęca do wspólnych rodzinnych wypieków przed okresem Świąt Wielkanocnych.
Opublikowany: 16-03-2015
Ruszyła kampania marketingowa firmy Zott Polska promująca Twaróg Zott Natur.
15-sekundowy spot telewizyjny zachęca do wspólnych rodzinnych wypieków przed okresem Świąt Wielkanocnych.
Firma Zott rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek dwa nowe produkty: Monte Crunchy i Monte Cherry. Działania reklamowe obejmują TV, internet oraz nowatorskie połączenie outdooru i mobile. Za ich planowanie i realizację odpowiadają dom mediowy Carat i agencje Hypermedia Isobar oraz Posterscope.
Zott - lider na rynku ryżów na mleku w Polsce, wraz z rozpoczęciem lata odświeża wizerunek deseru Belriso oraz wprowadza na rynek nowe smaki. Za zaplanowanie i zakup mediów nowej kampanii reklamowej Zott Belriso odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc