"Treści do potęgi Newsweek"
Opublikowany: 05-04-2019
Spot kampanii wizerunkowej tygodnika tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska).
Opublikowany: 05-04-2019
Spot kampanii wizerunkowej tygodnika tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska).
– Nasze obligacje skarbowe utrzymują dość stabilną pozycję na rynku i nic nie wskazuje na to, by miało się coś zmienić – przewiduje Marek Wołos, analityk Domu Maklerskiego TMS Brokers. Mimo niejasnej sytuacji, związanej z możliwą nowelizacją ustawy budżetowej nie ma żadnych oznak paniki. Stabilizacji służy fakt, że Rada Polityki Pieniężnej nie zamierza na razie obniżać stóp procentowych. Dobrze sprzedają się też obligacje greckie.
„Netia dla Ciebie”, to nowa linia ofert promocyjnych Grupy Netia. Sztandarowa oferta, to pakiet: Internet z TV w cenie 49,90 zł miesięcznie. Niezmiennie, przez cały okres umowy. Nowa promocja wsparta jest szeroko zakrojoną „polityczną” kampanią w TV, VoD, radiu i internecie, m.in. poprzez współpracę z popularnymi youtuberami.
Po kilku dniach od startu Ferrero przerwało prowadzoną w Niemczech kampanię reklamową swoich pralinek. Powód? Reklamy i zawarte w nich hasła „Niemcy wybierają biel” i „Tak, biały może” wielu skojarzyły się z rasizmem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc