Trendy w reklamie online 2007
Opublikowany: 03-06-2008
O najpopularniejszych formach reklamy internetowej oraz przyszłościowym targetowaniu behawioralnym mówi Piotr Kowalczyk, członek zarządu Interactive Advertising Bureau Polska.
Opublikowany: 03-06-2008
O najpopularniejszych formach reklamy internetowej oraz przyszłościowym targetowaniu behawioralnym mówi Piotr Kowalczyk, członek zarządu Interactive Advertising Bureau Polska.
Dyrektor generalny IAB Polska o reklamie w internecie w czasie kryzysu, dominujących trendach oraz doganianiu telewizji przez internet.
O ekspansji reklamy internetowej w Polsce i w Europie oraz o dominujących formach reklamy w sieci mówi Paweł Ożarowski, dyrektor Telekomunikacji, Mediów i Technologii w PricewaterhouseCoopers.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc