Z początkiem grudnia pod hasłem „Wyprzedź czas!” zaczęła się kampania reklamująca przedsprzedaż samochodów Seat z rocznika 2016. Akcję, prowadzoną we wszystkich głównych mediach, przygotowały firmy Lowe Warsaw i MediaCom Warszawa.
Czy wszystko, co pyszne musi być niezdrowe i tuczące? Jak ograniczyć zbędne kalorie bez konieczności rezygnowania z ulubionych potraw i przekąsek? Dzięki Jogurtowi Naturalnemu Gęstemu jest to możliwe i… jeszcze prostsze! Udowadnia to seria filmików typu „Do it yourself”, w których jest on wykorzystany do przygotowania inspirujących potraw. Za pomysł, jego realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM we współpracy z Mediabrands Studios i Mediabrands Social.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc