W nowej unijnej perspektywie finansowej Polska postawi na rozwój innowacyjności firm. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego w programie Inteligentny Rozwój i w programach regionalnych planuje działania zmierzające do budowania w firmach większego potencjału badawczo-rozwojowego i zachęcania ich do współpracy z naukowcami. Dziś innowacyjność polskich przedsiębiorstw blokuje to, że większość z nich nie posiada w swoich strukturach komórek badawczo-rozwojowych.
Do Biura Rzecznika Ubezpieczonych wpływa coraz więcej zapytań i skarg dotyczących ubezpieczeń na życie dla seniorów. Wątpliwości dotyczą zarówno reklamy tego typu produktów, jak i warunków ubezpieczenia. W wielu przypadkach chodzi o odmowę wypłaty świadczeń przez ubezpieczyciela, np. z powodu chorób jakie wcześniej przeszedł ubezpieczony – o czym nie informowano w spocie reklamowym. Eksperci podkreślają, że tego typu wykluczenia zawsze powinny znaleźć się w podpisywanej umowie.
Spot reklamujący nową odsłonę promocji "Gang świeżaków" w sklepach Biedronka
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc