6 grudnia startuje nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem „Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz”. Jej celem jest pokazanie jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w internecie.
W trzech największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN i Polsat oraz kanałach dziecięcych ruszyła dziś kampania reklamowa promująca dwa najnowsze MEGAFRUTY Kubusia Play! o smaku arbuza oraz multiwitaminy. Bohaterami spotu jest grono rówieśników – koleżanek i kolegów z podwórka, którzy świetnie się bawią jeżdżąc na longboardach. Toczący się za sprawą jednej z bohaterek arbuz sprawia, że chłopcy wskakują na deski i przejeżdżając przez niezwykły tunel przenoszą się w scenerię prawdziwego longboardowego toru. Niespodziewanie tuż za chłopcami pojawia się rozpętana przez toczącego się arbuza kolorowa lawina pędzących wprost na nich owoców! Co dzieję się dalej? Czy owocowa lawina porywa ze sobą bohaterów?!
Alior Bank zmodyfikował swoje hasło główne - slogan „Wyższa kultura bankowości” zostaje zastąpiony przez hasło „Wyższa kultura. Bank nowości”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc