Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek pod hasłem „Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych oraz na głównej antenie TVP1.
Wstępne dane o wzroście PKB w drugim kwartale, który wyniósł 0,8 proc. rok do roku, mają być dzisiaj potwierdzone lub zweryfikowane przez Główny Urząd Statystyczny i uzupełnione o informację, które składowe gospodarki rosły, a które spadały. – Kluczowa będą dane o konsumpcji, ale ostatnie dane o sprzedaży detalicznej pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość – uważa Jarosław Janecki, główny ekonomista Societe Generale.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc