Toshiba z Intelem - The Beauty Inside
Opublikowany: 21-06-2013
Agencja: Pereira & O’Dell (San Francisco)
Klient: Toshiba, Intel
Produkt: laptop Toshiba z procesorem Intel
Opublikowany: 21-06-2013
Agencja: Pereira & O’Dell (San Francisco)
Klient: Toshiba, Intel
Produkt: laptop Toshiba z procesorem Intel
Kilka dni po prezentacji najnowszych technologii na targach CES w Las Vegas, Intel rusza z kampanią, w której prezentuje nową filozofię marki. Jej głównym założeniem jest wykorzystanie przełomowych rozwiązań i urządzeń do dostarczania użytkownikom niesamowitych wrażeń. Intel od prawie 50 lat tworzy i udostępnia niezwykłe technologie. Teraz, kampanią „Experience Amazing”, chce zwrócić uwagę na to, iż jest kluczowym elementem tego, czego ludzie doświadczają i co kochają.
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Agencja marketingowa Cosmose reklamuje swoją ofertę podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions, wystawiając dwa kubiki z fałszywymi dolarami, z których jeden zostanie spalony, jako symbol nieefektywnych budżetów reklamowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc