Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Intel: Experience Amazing

392 0 0 00:01:00.0

Opublikowany: 20-01-2016

Kilka dni po prezentacji najnowszych technologii na targach CES w Las Vegas, Intel rusza z kampanią, w której prezentuje nową filozofię marki. Jej głównym założeniem jest wykorzystanie przełomowych rozwiązań i urządzeń do dostarczania użytkownikom niesamowitych wrażeń. Intel od prawie 50 lat tworzy i udostępnia niezwykłe technologie. Teraz, kampanią „Experience Amazing”, chce zwrócić uwagę na to, iż jest kluczowym elementem tego, czego ludzie doświadczają i co kochają.

TAGI

intel

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc