Ruszyła kolejna odsłona kampanii marki Hortex, w której wstępuje Matka Natura. Nowy spot reklamuje soki pomarańczowe tego brandu.
Ruszył drugi, produktowy etap kampanii reklamującej firmę ubezpieczeniową MetLife. W akcji, prezentującej ofertę ochronno-inwestycyjną MetLife Invest, przygotowały firmy PZL, Mindshare Polska i ComPress.
Zarząd PZU – podobnie jak przed rokiem – liczy się z inną decyzją Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy w sprawie dywidendy niż rekomendacja zarządu. Ten chce, aby przekazać prawie 100 proc. zysku netto na wypłatę dywidendy dla udziałowców, co oznaczałoby prawie 30 zł premii, przypadającej na każdą z akcji spółki. Teraz decyzja należy do WZA. – W ciągu kilku dni mogę zgromadzić praktycznie każdą płynność, która jest mi potrzebna – deklaruje Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc