„Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” - spot promocyjny loterii
Opublikowany: 17-01-2018
Startuje loteria piwa Tatra (Grupa Żywiec). Akcja wspomagana jest działaniami promocyjnymi w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.
Opublikowany: 17-01-2018
Startuje loteria piwa Tatra (Grupa Żywiec). Akcja wspomagana jest działaniami promocyjnymi w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.
Grupa Żywiec po raz pierwszy w historii marki piwa Tatra wprowadza na rynek limitowaną edycję jego opakowań. Pojawili się na nich m.in. Znawca czterech kółek, Mistrz w swoim fachu, Czarny złotnik, co promowane jest kampanią reklamową.
Spot loterii „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”.
Tatra startuje z największą w historii marki loterią promocyjną “Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!”*. W tym roku konsumenci będą mogli wygrać 18 milionów piw Tatra Jasne Pełne, a także nagrody pieniężne o wartości 100 zł każda. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2017 r.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc