Ruszyła kampania reklamująca grillowe wersje kiełbas Henryk Kania Maestro. Akcja, przygotowana przez firmy Paralotna i Easymedia, obejmuje telewizję oraz radio.
W trakcie trwających obecnie piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii wystartowała kampania reklamowa Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Działania promujące największy Turniej piłkarski dla dzieci w Europie, którego od 8 lat głównym sponsorem jest Tymbark prowadzone są pod hasłem: „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni”. Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz Internet.
Agencja: Ketchum Pleon Berlin
Klient: Friends of the Earth
Produkt: ochrona przyrody
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc